Pozycjonowanie

YouTube – sojusznik każdego pozycjonera

W czasach walki o najwyższą pozycję w wyszukiwarkach, warto wspomóc się nie tylko G+ czy blogspotem. Link do pozycjonowanej strony możemy zamieścić też na kanale tematycznym w serwisie YouTube. Warto także dodać ciekawe materiały, na przykład krótkie i treściwe video…

HTML5

Czym jest HTML5? HTML5 jest oficjalnym następcą HTML 4.01, który już dawno był mocno przestarzały, jak na obecne standardy wyszukiwarek (został przyjęty w standardy przez W3C w 1999 roku). Wprawdzie pomiędzy HTML4.01 a HTML5 pojawił się XHTML, ale nie był…

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego. W erze informacji i konkurencji online, zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania staje się niezwykle istotne dla sukcesu każdej strony internetowej. Aby osiągnąć pożądane rezultaty, niezbędne jest zrozumienie podstawowych pojęć związanych z pozycjonowaniem. W…

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych i jak jej unikać?

W dzisiejszym świecie marketingu internetowego, słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w osiąganiu wysokiej widoczności w wyszukiwarkach i przyciąganiu ruchu na stronę internetową. Są to terminy lub frazy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki, poszukując informacji na konkretny temat. Właściwe wykorzystanie słów…

Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice

Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…

Na czym polega kanibalizacja słów kluczowych?

W przypadku pozycjonowania rozbudowanego serwisu internetowego, takiego jak sklep online z wieloma produktami z tej samej grupy należy pamiętać o różnicowaniu keywords. Gdy mamy portal o wielu podstronach, a każdą z takich sub-witryn pozycjonujemy na identyczne, zachodzi wtedy zjawisko kanibalizacji…

Jak sprawdzać linki przychodzące?

Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…

Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku

W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…

Pozycjonowanie lokalne – dla kogo?

Pozycjonowanie lokalne – dla kogo? Firmy z branży usługowej, takie jak pracownia krawiecka, warsztat mechanika samochodowego czy studio kosmetyczne, zazwyczaj funkcjonują w środowisku lokalnym. Niezależnie od tego czy jest to region/województwo, miasto, a może nawet dzielnica jakiejś dużej aglomeracji, warto…