Komendy w grze CS:GO są nieodłącznym elementem rozgrywki, pozwalającym na jeszcze większą kontrolę nad grą i interakcję z innymi graczami. Czy jesteś nowicjuszem, który dopiero zaczyna swoją przygodę z Counter-Strike: Global Offensive, czy doświadczonym weteranem, dobrze zaznajomienie się z różnymi komendami może znacznie poprawić twoje umiejętności i efektywność podczas rozgrywek.
Komendy w CS:GO można podzielić na różne kategorie, od ogólnych poleceń komunikacyjnych, po komendy dotyczące treningu, taktyk, drużyny i zarządzania serwerem. Komendy te umożliwiają szybkie kupowanie broni, koordynację działań z drużyną, trenowanie umiejętności, a nawet manipulację trybem gry podczas treningu.
W tym artykule przyjrzymy się kilku grupom przydatnych komend w CS:GO oraz ich zastosowaniu. Dzięki nim będziesz mógł lepiej poruszać się po grze, komunikować się ze swoją drużyną, doskonalić swoje umiejętności i dostosować ustawienia serwera do własnych preferencji.
Przygotuj się na odkrycie różnych aspektów komend w CS:GO, które pozwolą ci osiągnąć większą kontrolę i skuteczność w grze. Niezależnie od twojego doświadczenia, znajomość tych komend może znacząco podnieść twój poziom gry i przynieść jeszcze większą przyjemność z rozgrywki.
Lista kilku ogólnych komend w grze CS:GO
- „say [wiadomość]” – wysyła wiadomość do wszystkich graczy na serwerze.
- „team [wiadomość]” – wysyła wiadomość do członków twojej drużyny.
- „voice_enable 0” – wyłącza czat głosowy na serwerze.
- „voice_scale [wartość]” – reguluje głośność czatu głosowego (0.0 – wyłączony, 1.0 – pełna głośność).
- „cl_mute_enemy_team 1” – wycisza czat głosowy przeciwników.
- „cl_mute_all_but_friends_and_party 1” – wycisza wszystkich graczy z wyjątkiem znajomych i członków twojej drużyny.
- „ignoremsg” – ignoruje wiadomości od innych graczy.
- „status” – wyświetla informacje o aktualnym stanie serwera i graczy.
- „retry” – próbuje ponownie połączyć się z ostatnim serwerem, na którym grałeś.
- „quit” – zamyka grę CS:GO.
Lista kilku przydatnych komend do treningu w grze CS:GO
- „sv_cheats 1” – włącza tryb oszustów, który umożliwia korzystanie z innych komend.
- „bot_kick” – usuwa wszystkich botów z gry.
- „bot_add” – dodaje jednego bota do gry.
- „bot_add_t” – dodaje jednego bota do drużyny terrorystów.
- „bot_add_ct” – dodaje jednego bota do drużyny antyterrorystów.
- „bot_stop” – zatrzymuje wszystkich botów.
- „bot_mimic” – pozwala botom na naśladowanie twoich ruchów.
- „bot_dont_shoot 1” – uniemożliwia botom strzelanie.
- „bot_difficulty [poziom]” – ustawia poziom trudności dla botów (0-3, gdzie 0 to najłatwiejszy, a 3 to najtrudniejszy).
- „sv_infinite_ammo 1” – zapewnia nieskończoną amunicję dla twojej aktualnej broni.
- „sv_grenade_trajectory 1” – pokazuje trajektorię rzutu granatami.
- „sv_showimpacts 1” – wyświetla ślady pocisków na celowniku.
- „mp_warmup_end” – natychmiast kończy okres rozgrzewki przed rundą.
- „mp_roundtime [czas]” – ustawia czas trwania rundy.
- „mp_restartgame [opóźnienie]” – restartuje mecz po zadanym opóźnieniu.
Lista kilku przydatnych komend do zarządzania drużyną w grze CS:GO
- „jointeam ct” – dołącza do drużyny antyterrorystów.
- „jointeam t” – dołącza do drużyny terrorystów.
- „spectate” – przechodzi w tryb obserwatora.
- „teammenu” – otwiera menu wyboru drużyny.
- „toggleconsole” – otwiera lub zamyka konsolę, gdzie można wpisywać komendy.
- „say_team [wiadomość]” – wysyła wiadomość tylko do członków twojej drużyny.
- „cl_teamid_overhead_always 1” – wyświetla nazwy graczy z twojej drużyny zawsze nad ich postaciami.
- „cl_teamid_overhead_maxdist [odległość]” – ustawia maksymalną odległość, z której będą widoczne nazwy graczy z twojej drużyny.
- „cl_teamid_overhead_mode 2” – wyświetla nazwy graczy z twojej drużyny zawsze nad ich postaciami, nawet przez ściany.
- „cl_mute_enemy_team 1” – wycisza czat głosowy przeciwników.
Lista kilku przydatnych komend taktycznych w grze CS:GO
- „holdpos” – nakazuje botom stać w miejscu.
- „followme” – nakazuje botom podążać za tobą.
- „coverme” – nakazuje botom chronić cię.
- „go” – nakazuje botom ruszyć do określonego miejsca.
- „holdthisposition” – nakazuje botom utrzymać swoją aktualną pozycję.
- „regroup” – nakazuje botom zebrać się w jednym miejscu.
- „fallenemies” – nakazuje botom zaatakować przeciwników.
- „flashbang” – nakazuje botom rzucać granaty świetlne w określonym kierunku.
- „smoke” – nakazuje botom rzucać dymne granaty w określonym miejscu.
- „fireinthehole” – nakazuje botom ostrzegać o nadchodzącym ataku przeciwników.
- „takepoint” – nakazuje botom przejąć określone miejsce.
- „fallback” – nakazuje botom wycofać się z aktualnej pozycji.
Lista kilku przykładowych komend zarządzania serwerem w CS:GO, które są dostępne tylko dla administratora serwera
- „sv_cheats 1” – włącza tryb oszustów, umożliwiając korzystanie z innych komend.
- „sv_password [hasło]” – ustawia hasło dostępu do serwera.
- „kick [nazwa_gracza]” – wyrzuca gracza z serwera.
- „banid [SteamID/IP] [czas_bana] [powód]” – banuje gracza na podaną ilość czasu.
- „sv_rcon_password [hasło]” – ustawia hasło dla komend rcon.
- „changelevel [nazwa_mapy]” – zmienia aktualną mapę na inną.
- „mp_restartgame [opóźnienie]” – restartuje mecz po zadanym opóźnieniu.
- „sv_gravity [wartość]” – zmienia wartość grawitacji na serwerze.
- „sv_infinite_ammo 1” – zapewnia nieskończoną amunicję dla wszystkich graczy.
- „mp_roundtime [czas]” – ustawia czas trwania rundy.
Lista kilku przydatnych komend sieciowych w CS:GO
- „net_graph [wartość]” – wyświetla informacje o wydajności sieciowej i FPS.
- „rate [wartość]” – ustawia maksymalną prędkość przesyłania danych do serwera.
- „cl_interp [wartość]” – ustawia interpolację ruchu graczy.
- „cl_interp_ratio [wartość]” – ustawia stosunek interpolacji.
- „cl_updaterate [wartość]” – ustawia częstotliwość aktualizacji danych od serwera.
- „cl_cmdrate [wartość]” – ustawia częstotliwość wysyłania komend do serwera.
- „cl_interp_all [wartość]” – ustawia wartość interpolacji dla wszystkich obiektów na serwerze.
- „cl_interp_npcs [wartość]” – ustawia wartość interpolacji dla postaci niezależnych na serwerze.
- „cl_interp_players [wartość]” – ustawia wartość interpolacji dla graczy na serwerze.
- „cl_interp_ratio [wartość]” – ustawia stosunek interpolacji ruchu graczy.
Lista kilku przydatnych komend dotyczących wydajności w CS:GO
- „mat_queue_mode [0-5]” – ustawia tryb kolejkowania renderingu materiałów. Wyższe wartości mogą poprawić wydajność, ale mogą również wpływać na jakość grafiki.
- „r_drawparticles [0-2]” – kontroluje renderowanie efektów cząsteczkowych. Wyłączenie tych efektów może zwiększyć wydajność.
- „cl_forcepreload [0-1]” – wymusza wczytywanie wszystkich materiałów podczas ładowania mapy, co może zmniejszyć opóźnienia podczas rozgrywki.
- „cl_disable_ragdolls 1” – wyłącza renderowanie efektów upadających ciał postaci, co może poprawić wydajność.
- „cl_disable_weapon_pickup_particles 1” – wyłącza renderowanie cząsteczek podczas podnoszenia broni, co może poprawić wydajność.
- „cl_disable_gamemovement_preview 1” – wyłącza podgląd ruchu postaci podczas wykonywania akcji, co może poprawić wydajność.
- „cl_disablefreezecam 1” – wyłącza automatyczne uruchamianie trybu freezecam po śmierci, co może poprawić wydajność.
- „r_3dsky 0” – wyłącza renderowanie efektów nieba w pełnej trójwymiarowości, co może poprawić wydajność.
- „mat_disable_bloom 1” – wyłącza efekt rozmycia świetlnego, co może poprawić wydajność.
- „mat_disable_fancy_blending 1” – wyłącza bardziej zaawansowane efekty mieszania, co może poprawić wydajność.
Lista kilku przydatnych komend dotyczących grafiki w CS:GO
- „mat_monitorgamma [wartość]” – ustawia wartość gamma monitora, co może wpływać na jasność obrazu.
- „mat_antialias [0-8]” – kontroluje poziom wygładzania krawędzi. Wyższe wartości zapewniają lepszą jakość, ale mogą obciążać wydajność.
- „mat_vsync [0-1]” – włącza lub wyłącza synchronizację pionową. Wyłączenie może zwiększyć wydajność, ale może również prowadzić do efektu „rozrywania” obrazu.
- „mat_queue_mode [0-5]” – ustawia tryb kolejkowania renderingu materiałów. Wyższe wartości mogą poprawić wydajność, ale mogą również wpływać na jakość grafiki.
- „mat_disable_fancy_blending 1” – wyłącza bardziej zaawansowane efekty mieszania, co może poprawić wydajność.
- „mat_disable_bloom 1” – wyłącza efekt rozmycia świetlnego, co może poprawić wydajność.
- „mat_disable_dynamic_lighting 1” – wyłącza dynamiczne oświetlenie, co może poprawić wydajność.
- „mat_disable_sun_in_shadow 1” – wyłącza efekty świetlne słońca w cieniu, co może poprawić wydajność.
- „mat_forceaniso [0-16]” – ustawia poziom anizotropowego filtrowania tekstur. Wyższe wartości zapewniają lepszą jakość, ale mogą obciążać wydajność.
- „r_drawtracers_firstperson [0-1]” – kontroluje renderowanie śladów pocisków widocznych z perspektywy pierwszej osoby. Wyłączenie może zwiększyć wydajność.
Lista kilku przydatnych komend dotyczących dźwięku w CS:GO
- „volume [wartość]” – reguluje ogólną głośność dźwięków w grze.
- „voice_scale [wartość]” – reguluje głośność czatu głosowego.
- „voice_enable [0-1]” – wyłącza lub włącza czat głosowy.
- „voice_mixer_volume [wartość]” – reguluje ogólną głośność miksera dźwięku czatu głosowego.
- „snd_musicvolume [wartość]” – reguluje głośność muzyki w grze.
- „snd_mixahead [wartość]” – kontroluje opóźnienie dźwięku w systemie.
- „snd_headphone_pan_exponent [wartość]” – reguluje ekspozycję dźwięku w słuchawkach.
- „snd_hwcompat [0-1]” – włącza lub wyłącza tryb kompatybilności sprzętowej dźwięku.
- „dsp_enhance_stereo [0-1]” – włącza lub wyłącza efekt poprawy dźwięku stereo.
- „snd_restart” – restartuje system dźwięku w grze.
Lista kilku przydatnych komend dotyczących sterowania i widoku w CS:GO
- „m_rawinput [0-1]” – włącza lub wyłącza bezpośrednie odczytywanie wejścia myszy. Ustawienie wartości „1” zapewnia bardziej responsywne sterowanie.
- „m_mouseaccel1 [wartość]” – ustawia wartość przyśpieszenia myszy w trybie pierwszej osoby.
- „m_mousespeed [wartość]” – reguluje prędkość poruszania myszy.
- „m_forward [wartość]” – ustawia prędkość poruszania się do przodu.
- „m_side [wartość]” – ustawia prędkość poruszania się na boki.
- „cl_showfps [0-1]” – włącza lub wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS) w prawym górnym rogu ekranu.
- „cl_showpos [0-1]” – włącza lub wyłącza wyświetlanie informacji o położeniu gracza.
- „cl_righthand [0-1]” – ustawia pozycję ręki z bronią na prawą lub lewą stronę ekranu.
- „cl_viewmodel_shift_left_amt [wartość]” – reguluje przesunięcie modelu broni w lewo.
- „cl_viewmodel_shift_right_amt [wartość]” – reguluje przesunięcie modelu broni w prawo.
Lista ogólnych komend w CS:GO
- cl_crosshairalpha [wartość] – ustawia przezroczystość celownika
- cl_crosshaircolor [0-5] – ustawia kolor celownika
- cl_crosshairdot [0-1] – włącza lub wyłącza kropkę w celowniku
- cl_crosshairgap [wartość] – ustawia odstęp między elementami celownika
- cl_crosshairsize [wartość] – ustawia rozmiar celownika
- cl_crosshairstyle [0-5] – ustawia styl celownika
- cl_crosshairthickness [wartość] – ustawia grubość linii celownika
- cl_crosshairusealpha [0-1] – włącza lub wyłącza przezroczystość celownika
- cl_radar_always_centered [0-1] – ustawia, czy radar zawsze ma być wyśrodkowany
- cl_radar_icon_scale_min [wartość] – ustawia minimalną skalę ikon na radarze
- cl_radar_scale [wartość] – ustawia skalę radaru
- cl_radar_rotate [0-1] – ustawia, czy radar ma się obracać wraz z postacią
- cl_showfps [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS)
- cl_showpos [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie informacji o położeniu gracza
- cl_bob_lower_amt [wartość] – ustawia minimalne wychylenie kamery podczas chodzenia
- cl_bobamt_lat [wartość] – ustawia wychylenie kamery podczas chodzenia na boki
- cl_bobamt_vert [wartość] – ustawia wychylenie kamery podczas chodzenia w górę i w dół
- cl_bobcycle [wartość] – ustawia cykl animacji kamery podczas chodzenia
- cl_interp [wartość] – ustawia wartość interpolacji ruchu graczy
- cl_interp_ratio [wartość] – ustawia stosunek interpolacji ruchu graczy
- cl_updaterate [wartość] – ustawia częstotliwość aktualizacji danych od serwera
- cl_cmdrate [wartość] – ustawia częstotliwość wysyłania komend do serwera
- cl_disablefreezecam [0-1] – włącza lub wyłącza automatyczne uruchamianie trybu freezecam po śmierci
- cl_disablehtmlmotd [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie HTML MOTD
- cl_drawhud [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie interfejsu użytkownika (HUD)
- cl_hud_playercount_showcount [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie liczby graczy na HUD
- cl_hud_radar_scale [wartość] – ustawia skalę radaru na HUD
- cl_show_clan_in_death_notice [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie klanu w informacjach o śmierci
- cl_showhelp [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie podpowiedzi
- cl_showpluginmessages [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie wiadomości wtyczek
- cl_show_team_equipment [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie ekwipunku drużyny
- cl_teamid_overhead_always [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie informacji o drużynie nad postaciami
- cl_use_opens_buy_menu [0-1] – włącza lub wyłącza otwieranie menu kupowania broni
- cl_wpn_sway_scale [wartość] – ustawia skalę ruchu broni
- cl_disable_ragdolls [0-1] – włącza lub wyłącza renderowanie efektów upadających ciał postaci
- cl_disable_weapon_pickup_particles [0-1] – włącza lub wyłącza renderowanie cząsteczek podczas podnoszenia broni
- cl_ejectbrass [0-1] – włącza lub wyłącza wyrzucanie łusek z broni
- cl_forcepreload [0-1] – wymusza wczytywanie wszystkich materiałów podczas ładowania mapy
- cl_resend [wartość] – wysyła ponownie ostatnio wysłane komendy do serwera
- cl_resend_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie komendy
- cl_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na odpowiedź serwera
- cl_downloadfilter [all|nosounds|none] – ustawia filtr pobierania plików z serwera
- cl_idealpitchscale [wartość] – ustawia skalę idealnego dźwięku
- cl_cmdbackup [wartość] – ustawia liczbę komend wysłanych do serwera do buforowania
- cl_interp_all [0-1] – włącza lub wyłącza interpolację wszystkich graczy
- cl_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na odpowiedź serwera
- cl_loadout_colorweaponnames [0-1] – włącza lub wyłącza kolorowanie nazw broni w ekwipunku
- cl_join_advertise [0-2] – ustawia, czy serwer ma ogłaszać swoje dane do sieci LAN
- cl_mute_enemy_team [0-1] – włącza lub wyłącza wyciszenie czatu drużyny przeciwnej
- cl_use_tournament_specgui [0-1] – włącza lub wyłącza tryb turniejowy GUI specyficzny dla turniejów
- cl_use_tournament_specgui [0-1] – włącza lub wyłącza tryb turniejowy GUI specyficzny dla turniejów
- cl_sidespeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się na boki przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_forwardspeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się do przodu przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_backspeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się do tyłu przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_autobuy [0-1] – włącza lub wyłącza automatyczne kupowanie broni na początku rundy
- cl_bobcycle [wartość] – ustawia cykl animacji kamery podczas chodzenia
- cl_bob_lower_amt [wartość] – ustawia minimalne wychylenie kamery podczas chodzenia
- cl_bobamt_lat [wartość] – ustawia wychylenie kamery podczas chodzenia na boki
- cl_bobamt_vert [wartość] – ustawia wychylenie kamery podczas chodzenia w górę i w dół
- cl_viewmodel_shift_left_amt [wartość] – reguluje przesunięcie modelu broni w lewo
- cl_viewmodel_shift_right_amt [wartość] – reguluje przesunięcie modelu broni w prawo
- cl_bobcycle [wartość] – ustawia cykl animacji kamery podczas chodzenia
- cl_disablefreezecam [0-1] – włącza lub wyłącza automatyczne uruchamianie trybu freezecam po śmierci
- cl_disablehtmlmotd [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie HTML MOTD
- cl_drawhud [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie interfejsu użytkownika (HUD)
- cl_hud_playercount_showcount [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie liczby graczy na HUD
- cl_hud_radar_scale [wartość] – ustawia skalę radaru na HUD
- cl_show_clan_in_death_notice [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie klanu w informacjach o śmierci
- cl_showhelp [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie podpowiedzi
- cl_showpluginmessages [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie wiadomości wtyczek
- cl_show_team_equipment [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie ekwipunku drużyny
- cl_teamid_overhead_always [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie informacji o drużynie nad postaciami
- cl_use_opens_buy_menu [0-1] – włącza lub wyłącza otwieranie menu kupowania broni
- cl_wpn_sway_scale [wartość] – ustawia skalę ruchu broni
- cl_disable_ragdolls [0-1] – włącza lub wyłącza renderowanie efektów upadających ciał postaci
- cl_disable_weapon_pickup_particles [0-1] – włącza lub wyłącza renderowanie cząsteczek podczas podnoszenia broni
- cl_ejectbrass [0-1] – włącza lub wyłącza wyrzucanie łusek z broni
- cl_forcepreload [0-1] – wymusza wczytywanie wszystkich materiałów podczas ładowania mapy
- cl_resend [wartość] – wysyła ponownie ostatnio wysłane komendy do serwera
- cl_resend_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie komendy
- cl_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na odpowiedź serwera
- cl_downloadfilter [all|nosounds|none] – ustawia filtr pobierania plików z serwera
- cl_idealpitchscale [wartość] – ustawia skalę idealnego dźwięku
- cl_cmdbackup [wartość] – ustawia liczbę komend wysłanych do serwera do buforowania
- cl_interp_all [0-1] – włącza lub wyłącza interpolację wszystkich graczy
- cl_timeout [wartość] – ustawia czas oczekiwania na odpowiedź serwera
- cl_loadout_colorweaponnames [0-1] – włącza lub wyłącza kolorowanie nazw broni w ekwipunku
- cl_join_advertise [0-2] – ustawia, czy serwer ma ogłaszać swoje dane do sieci LAN
- cl_mute_enemy_team [0-1] – włącza lub wyłącza wyciszenie czatu drużyny przeciwnej
- cl_use_tournament_specgui [0-1] – włącza lub wyłącza tryb turniejowy GUI specyficzny dla turniejów
- cl_sidespeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się na boki przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_forwardspeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się do przodu przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_backspeed [wartość] – ustawia prędkość poruszania się do tyłu przy używaniu klawiszy strzałek
- cl_autobuy [0-1] – włącza lub wyłącza automatyczne kupowanie broni na początku rundy
- cl_viewmodel_shift_left_amt [wartość] – reguluje przesunięcie modelu broni w lewo
- cl_viewmodel_shift_right_amt [wartość] – reguluje przesunięcie modelu broni w prawo
- cl_bobcycle [wartość] – ustawia cykl animacji kamery podczas chodzenia
- cl_disablefreezecam [0-1] – włącza lub wyłącza automatyczne uruchamianie trybu freezecam po śmierci
- cl_disablehtmlmotd [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie HTML MOTD
- cl_drawhud [0-1] – włącza lub wyłącza wyświetlanie interfejsu użytkownika (HUD)
W artykule omówiliśmy różne grupy komend w CS:GO, które mogą być przydatne zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Przeanalizowaliśmy komendy ogólne, takie jak ustawienia interfejsu, kontroli dźwięku, wydajności i grafiki. Opisaliśmy również komendy dotyczące treningu, drużyny, taktyki oraz zarządzania serwerem, które mogą być szczególnie przydatne podczas treningu zespołowego lub organizowania własnych rozgrywek.
Komendy treningowe pozwalają na dostosowanie różnych aspektów treningowych, takich jak celowanie, wytrzymałość czy położenie botów. Komendy drużynowe pomagają w komunikacji i koordynacji z członkami drużyny, a komendy taktyczne ułatwiają planowanie strategii i wykorzystywanie odpowiednich znaczników na mapie.
Dla administratorów serwerów istnieją specjalne komendy, które umożliwiają zarządzanie ustawieniami serwera, kontrolę graczy oraz monitorowanie działań na serwerze.
Dodatkowo, przedstawiliśmy komendy techniczne, które pozwalają na dostosowanie różnych aspektów rozgrywki, takich jak ustawienia sieciowe, wydajność, grafika oraz dźwięk. Te komendy mogą być szczególnie przydatne dla zaawansowanych graczy, którzy chcą zoptymalizować swoje doświadczenie w grze.
Niezależnie od tego, czy jesteś nowym graczem, czy doświadczonym weteranem, znajomość tych komend w CS:GO może znacznie poprawić twoje umiejętności i dostosować rozgrywkę do swoich preferencji. Pamiętaj, że komendy mogą być zmieniane w zależności od aktualnej wersji gry, więc zawsze warto sprawdzić najnowsze informacje na oficjalnych forach CS:GO lub w dokumentacji.
Mamy nadzieję, że artykuł ten dostarczył Ci przydatnej wiedzy na temat komend w CS:GO i pomoże Ci w pełnym wykorzystaniu potencjału tej popularnej gry sieciowej.