Baza wiedzy SEO
Page authority, domain authority Wskaźnik mierzony w skali od 1 do 100, określa autorytet Twojej domeny/strony, wyliczany jest na podstawie
Czytaj dalejPozycjonowanie to działanie w marketingu związane z kształtowaniem oferty i wizerunku produktu, marki lub firmy, kreujące taki ich obraz wśród nabywców, który będzie się wyróżniał na tle produktów, marek czy firm konkurencyjnych.
Page authority, domain authority Wskaźnik mierzony w skali od 1 do 100, określa autorytet Twojej domeny/strony, wyliczany jest na podstawie
Czytaj dalejFakty Istnieje 55 milionów blogów – jeśli się nie wyróżnisz to nie będziesz miał szans Pierwsze sekundy zapoznawania się internauty
Czytaj dalejAutorem koncepcji Długiego Ogona (Long Tail) jest redaktor naczelny magazynu Wired Chris Anderson. W 2004 roku dziennikarz ten opublikował artykuł
Czytaj dalejCzy często zdarza Ci się opuszczać stronę jeszcze przed jej pełnym załadowaniem, bo działa strasznie wolno? Mi zdarza się to
Czytaj dalejW czasach, gdy tradycyjne formy reklamy internetowej tracą na skuteczności, a znalezienie dowolnej informacji zajmuje zaledwie kilka sekund niezależnie od
Czytaj dalejOd lat śledzę te stabilniejsze firmy na rynku technologii webowych, ponieważ najlepsze zlecenia zawsze pozyskiwałem od nich. Firmy takie przez
Czytaj dalejW ostatnich latach bardzo szybko zaczęła rosnąć różnorodność urządzeń, za pośrednictwem których korzystamy z Internetu. Problem, z którym spotkali się
Czytaj dalejAudyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z
Czytaj dalejInternetowy plagiat bywa niestety zjawiskiem dosyć powszechnym. Brak oryginalnych tekstów, czy też powielanie ich z innych witryn, nie prowadzi z
Czytaj dalejOptymalizacja witryny polega na odpowiednim ułożeniu oraz ustawienie w odpowiednie miejsca słów kluczowych. Wyszukiwarki biorą pod uwagę częstotliwość słów kluczowych
Czytaj dalej