Mamy: 14438 stron.
MENU

Badania marketingowe i analizy rynku dla firm MSP

Badania marketingowe i analizy rynku dla firm MSP Centrum Badań Rynkowych i Społecznych Sp. z o. o. od ponad trzech lat dostarcza klientom biznesowych informacje w zakresie badań marketingowych i analiz rynkowych. Nasze zasoby operacyjne to :
baza 45,000 audytorów dedykowanych do badań tajemniczego klienta,
własna siatka 450 ankieterów terenowych PAPI (badania ilościowe),
własna siatka 80 ankieterów CAPI, własne studio CATI 10 stanowisk,
40 audytorów dedykowanych do wywiadów pogłębionych (IDI) oraz SSI,
7 moderatorów badań fokusowych. Do dysopzycji fokusownie we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Lublinie.
Trzon naszego zespołu stanowią specjaliści obszarów: marketingu strategicznego, marketingu produktu, analiz rynkowych i strategicznych oraz psychologowie organizacyjni i socjologowie. Nasze flagowe produkty to: badania znajomości marki, badania wizerunki marki, badania skuteczności kampanii reklamowych, badania preferencji rynków, badania konsumenckie, analizy segmentacyjne rynków; z obszaru badań ekonomicznych: analiza udziałów/ popytu/ trendu, analiza wskaźnika C3/C4, penetracji rynku, analiza konkurencji.Zapraszamy


Szczegóły strony www.cebris.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »