Mamy: 14459 stron.
MENU

Focus Contact Center - system call / contact center, inboud, outboud

Focus Contact Center - system call / contact center, inboud, outboud Sprzedaż – Outbound

Sprzedaż Focus Contact Center jest w pełni profesjonalnym rozwiązaniem informatycznym do realizowania kampanii wychodzących (outbound). Dzięki wsparciu procesu sprzedaży, komunikacji z klientem, windykacji oraz badań marketingowych usługa zwiększa efektywność działań organizacji. Ponadto, dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym.



KORZYŚCI BIZNESOWE

Podnieś efektywność swoich projektów telemarketingowych
Obniż koszty utrzymania rozwiązań IT
Docieraj do większej liczby klientów w krótszym czasie
Obserwuj regularny wzrost sprzedaży
Monitoruj działania pracowników
WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI

Możliwość prowadzenia wielu kampanii jednocześnie
Import i zarządzanie kontaktami kampanii wychodzących
Obsługa kampanii w trybie: Shared base, Plain, Preview, Half-Progresive, Progresive, Predective
Interaktywny skrypter z funkcją ankietowania
Automatyczne oddzwanianie do klientów (recall)
Możliwość pracy agenta z dowolnego stanowiska (Hot Desking)
Alerty on-line
Panel pracy agenta
Panel monitoringu kampanii supervisora
Integracja z bazą danych lub aplikacją biznesową
Wyświetlanie danych klienta w panelu i skrypcie
Podsłuch i podpowiadanie agentom
Nagrywanie, archiwizacja i ocena nagrań
Raporty predefiniowane, generator raportów własnych (zapamiętywanie i wysyłka cykliczna)
Statystyki i kontrola kosztów


Szczegóły strony www.focuscontactcenter.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »