Pozycjonowanie

Wytyczne Google dla Webmasterów

Określenie to jest bardzo dobrze znane wszystkim osobom związanym z branżą SEO. Stanowi ono zbiór wytycznych iw skazówek, jakimi powinni kierować się webmasterzy.

Wytyczne Google dla Webmasterów to podstawowa lektura także i tych osób, które dopiero zaczynają „wgryzać się” w temat pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Dzięki nim dowiedzą się np., czy Google zezwala na uczestnictwo w systemach wymiany linków, jaka powinna być dobra strona internetowa czy dozwolone jest ukrywanie tekstu na stronie itp.

Wskazówki zawarte nie zawsze wydają się nam być zrozumiałymi czy …. sensownymi. Coraz większa jednak grupa osób, która się do nich stosuje oraz coraz bardziej stanowcze kroki, jakie podejmuje Google w walce ze spamem w Internecie pozwalają sądzić, że zaczynają one odgrywać coraz większą rolę w naszym życiu.

Warto się z nimi zapoznać, aby znać stanowisko Google w różnych kwestiach związanych z promocją stron w Internecie.

Polecane wpisy
Depozycjonowanie

Depozycjonowanie jest dosyć kontrowersyjnym tematem, nie tylko wśród osób zajmujących się na co dzień seo ale i też wśród zarówno Czytaj dalej

Czy w pozycjonowaniu meta tagi mają jakieś znaczenie ?

Pamiętam dni, kiedy zaczynałem „robić” swoją pierwszą stronę internetową. Pamiętam także, jak dużą uwagę zwracałem wówczas na poszukiwanie coraz to nowych tajemnych Czytaj dalej

Czytaj  Jak działają wyszukiwarki?