Pozycjonowanie

Jak pozyskać ruch na swojej stronie internetowej?

Jeżeli mamy stronę internetową i zaglądamy czasem do statystyk Google Analytics, możemy sprawdzić, w jaki sposób internauci trafiali na naszą witrynę. Może się okazać, że nie każdy przyszedł do nas z wyników Google. Często bywa tak, że ktoś klika w odnośnik czy też anchor text pozostawiony na innej witrynie. W dzisiejszym artykule przeanalizujemy źródła ruchu na stronie inne niż wyszukiwarka. Omówmy więc metody inne niż pozycjonowanie, ale równie (lub nawet znacznie bardziej) skuteczne.

Dyskutuj online, zostawiaj linki do siebie

Komentarze z blogów to dobre miejsce na zdobycie linka przychodzącego. Jeśli sami jesteśmy blogerami, możemy pisać opinie na innych blogach z wtyczką typu commentLuv – wówczas pozyskamy za darmo cenny link do naszego ostatnio opublikowanego wpisu. Może się zdarzyć, że inny komentator kliknie w nasz link i później dołączy do grona naszych czytelników.

Potencjał sieci społecznościowych

Niezależnie od tego, czy jesteśmy fanami Facebooka, czy Google Plus, warto założyć fanpage lub profil we wszystkich najpopularniejszych społecznościówkach. Po prostu bądź tam, gdzie spędzają czas online Twoi czytelnicy (może też być to portal Youtube czy aplikacja typu Snapchat, zależnie od specyfiki Twojej grupy docelowej).

Wykop – możliwość dotarcia do zupełnie nowych użytkowników

Serwisy typu Reddit, czy też polski Wykop, to idealne miejsce na trafienie do kogoś, kto nie miał do tej pory pojęcia o istnieniu naszej strony. Oczywiście, żeby jakaś treść szerzyła się wręcz wirusowo, musi ona być intrygująca i ciekawa. Na wykop nie wrzuca się tzw. oczywistych oczywistości, a ciekawostki lub treści cokolwiek szokujące.

A może newsletter?

Mailing to ciekawe rozwiązanie, które może sprawić, że czytelnicy do Ciebie wrócą i będą regularnie zaglądać. Możesz zainstalować na stronie wtyczkę, która zbiera adresy e-mail chętnych osób – wyślesz im np. tygodniowe podsumowanie nowych treści na stronie. Newslettery nie są narzędziem zarezerwowanym dla gigantycznych portali – każdy może je wypróbować.

Czytaj  Parametry jakości domeny - Domain Authority (DA), Page Authority (PA), Domain Rating (DR) oraz URL Rating (UR)
Polecane wpisy
Copywriter jak nim zostać

Chciałbyś zarabiać na pisaniu? Rozpoczęcie kariery copywritera jest dużo łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Oczywiście - nie usłyszysz tego od Czytaj dalej

Zarządzanie grafiką na stronie

1. Czy umieściłeś na stronie grafikę? Kultura obrazkowa jest szczególnie znamienna w Internecie. Serwisy najbardziej przyciągające uwagę internautów, to strony, Czytaj dalej