Błędy na stronie przez które tracisz klientów

Bardzo często właściciele firm nie przywiązują wagi do swoich stron internetowych. Nieaktualna oferta, niedziałające odnośniki, nieaktualne dane kontaktowe – to jedne z największych grzechów. Na co zwrócić uwagę przy budowaniu naszej strony?

Duża część ludzi zlecających zaprojektowanie strony uważa się za ekspertów w tej dziedzinie, wymuszając na profesjonalistach podejmowanie działań, które w rezultacie nie wychodzą tak jak by sobie to wyobrażali. Zlecając zaprojektowanie strony internetowej profesjonalnej firmie pamiętaj, że zajmują się tym codziennie i doskonale wiedzą jak powinna wyglądać profesjonalna strona, która nie odstraszy twoich klientów. Jakie są więc błędy, które często klienci popełniają przy budowaniu strony oraz już po jej wdrożeniu?

1. Niedziałające odnośniki / Błędy 404

Pamiętaj, aby każda z podstron działała poprawnie. Potencjalni klienci odwiedzający Twoją stronę chcą się o Tobie dowiedzieć jak najwięcej, nic tak nie irytuje jak brak możliwości poznania Twojej oferty.

2. Ciężkie elementy / animacje flash

Nikt nie chce czekać, aż Twoje animacje na stronie się załadują. Musisz Pamiętać, aby Twoja strona szybko się ładowała.

3. Strona w darmowych aliasach

Prowadzisz biznes, więc wykup domenę która będzie naprawdę profesjonalnie wyglądała i będzie łatwa do zapamiętania. Staraj się nie korzystać z darmowych hostingów czy darmowych aliasów WWW.

4. Dźwięk w tle

Większość odwiedzin stron na których automatycznie słyszymy irytującą muzyczkę kończy się zamknięciem karty. Co jest jeszcze gorsze? Muzyka której nie da się wyciszyć.

5. Brak web usability

Przemyśl dokładnie gdzie ma się znaleźć nawigacja. Postaw się w roli klienta – nie pozwól aby ten musiał się zastanawiać jak nawigować po Twojej stronie.

6. Błędy ortograficzne 

Od razu zostajesz zapamiętany jako niedbaluch, czy takie wrażenie chcesz wywrzeć na swoim potencjalnym kliencie?

7. Wyskakujące reklamy

Nikt nie lubi reklam, a w szczególności bardzo inwazyjnych, do tych zaliczamy te, które wyskakują na środku ekranu. O swoich promocjach możesz powiadomić klientów w bardziej subtelny sposób.

8. Błędy w danych firmy

Zdarza się, że zmieniamy numer, albo adres e-mail. Pamiętaj, że ten ma być zawsze aktualny, jeżeli klient będzie dzwonił na numer, który jest niedostępny może uznać, że Twoja firma już nie działa.

Print Friendly, PDF & Email