Rok: 2017

Optymalizacja strony w 7 krokach

Elementem składającym się na cały proces pozycjonowania strony jest jej optymalizacja, która powinna zostać wykonana przed procesem zdobywania odnośników. Coraz czulsze i skomplikowane algorytmy wyszukiwarki Google powodują, że przy pozycjonowaniu strony bez jej optymalizacji pojawiają się w trakcie procesu problemy,…

Opublikowane w Redakcja

WordPress wspomaga pozycjonowanie stron?

Dynamiczny rozwój systemów zarządzania treścią o których można było przeczytać w jednym z poprzednich wpisów na naszym blogu, niejako wyręczył programistów z konieczności zapisywania setek linijek kodem. CMS-y pozwoliły twórcom stron internetowych oraz blogerom na skorzystanie z gotowych rozwiązań, które nie dość, że wyróżniają się…

Opublikowane w Redakcja

Google nie lubi Seo katalogów ?

Inspiracją do napisania tego posta są moje ostatnie doświadczenia z seo katalogami. Otóż jakiś czas temu zakupiłem multikod do seo katalogów (multikod to 1 kod, który pozwala dodać stronę do nawet kilkuset katalogów, może kosztować kilkadziesiąt złotych). Postanowiłem sprawdzić skuteczność…

Opublikowane w Redakcja

Wpływ SSL na pozycjonowanie

Google ujawniło swoje stanowisko w sprawie znaczenia certyfikatu SSL na pozycjonowanie. Witryny korzystające z szyfrowanego protokołu HTTPS będą traktowane lepiej a więc mają szansę pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania. Działania te są częścią projektu „HTTPS Everywhere” zapowiedzianego podczas konferencji…

Opublikowane w Redakcja

Social Search

Social search puka do drzwi co raz mocniej. W nadchodzącym czasie będzie to coś znacznie więcej niż klikanie w Google Searchwiki. Dlatego dziś spróbujemy odpowiedzieć na pytanie czym jest i dokąd zmierza social search? Po samej definicji w angielskojęzycznej Wikipedii widać…

Opublikowane w Redakcja

Chcesz zaistnieć w rosyjskim Internecie?

O tym jak i gdzie szukają Rosjanie (naród, w którym w ciągu ostatniego roku przybyło najwięcej użytkowników Sieci ) oraz dlaczego warto pozycjonować się w rosyjskich wyszukiwarkach – w niniejszym artykule. Wyszukiwanie w rosyjskim Internecie, popularnie nazywanym Runietem kręci się…

Zbiór wytycznych od Google, Bing i Yandex

Poniższe zestawienie zawiera wytyczne dla webmasterów które znajdują się na stronach wyszukiwarek Google, Bing i Yandex. Tak zebrane dane w jednym miejscu pozwalają szybko dotrzeć do najważniejszych informacji jak projektować i budować strony aby były przyjazne dla wszystkich wyszukiwarek. Zestawienie…

Marketing szeptany

Marketing szeptany to narzędzie, którego popularność nie słabnie. Głównym celem tej formy promocji jest dynamiczne rozprzestrzenianie się wieści, plotki, czy opinii „szeptanej” między konsumentami, a dotyczących określonego produktu lub usługi. „Szeptanka” jest często wykorzystywana jako wsparcie innych form marketingu. W…

Katalog stron

W sieci rynkowe decyzje wyglądają trochę inaczej aniżeli w punktach sprzedaży, a ich mierzenie jest również o dużo prostsze, ponieważ łatwiej zdobyć dokładne wiadomości na temat tego, jak konkretny numer ip zachowywał się w sieci oraz czego szukał, co przykuło…